سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیانیه آیت الله ملکوتی

جمعه 88/3/29 10:50 عصر| | نظر

بیانیه آیت الله ملکوتی در مورد وقایع اخیر؛

تمسک به داوری و تأیید اجانب خود موجب ردّ صلاحیت است و این حکم خداوند سبحان است

 قطع رابطه ی کامل کاندیداهای غیر منتخب و منسوبانشان با عوامل تبلیغاتی وابسته به صهیونیستهای بدنام ضروری است. تمسک به داوری و تأیید اجانب خود موجب ردّ صلاحیت است و این حکم خداوند سبحان است. ألم تر الی الّذین یزعمون أنّهم آمنوا بما انزل الیک و ما انزل من قبلک یریدون أن یتحاکموا إلی الطّاغوت و قد امروا أن یکفروا به و یرید الشّیطان أن یضلّهم ضلالاً بعیداً.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 تلک الدّار الاخرة نجعلها للّذین لایریدون علوّاً فی الارض و لا فساداً، والعاقبة للمتّقین
بار دیگر شاهد الطاف خداوند حکیم و مهربان نسبت به مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی بودیم و به قدر وسع و لیاقت تلاش می کنیم شاکر درگاه آن کریم یگانه باشیم هر چند همیشه عاجز از شکر شایسته ایم.
مردم شریف و غیّور میهن اسلامی همچون گذشته در مقام پاسداری از کیان دین مبین و کشور و حرمت خون شهدای پاکنهاد انقلاب اسلامی با حضور حماسی خود در پای صندوق ها خواب شیطانی صهیونیستها و دشمنان قسم خورده ی اسلام عزیز را آشفته کرده و با مشت آهنین خود بر دهان یاوه گویان اجنبی و مزدورانشان کوبیدند.
شهد شیرین ظفر بر کام مؤمنین گوارا باد و خداوند همچنان یاورشان، که خود وعده فرمود: إن تنصرواالله ینصرکم و یثبّت أقدامکم، اینجانب با دلی سرشار از شوق و شعف این پیروزی بزرگ را به ملّت نجیب ایران، مقام معظم رهبری دام عزّه، رئیس جمهور منتخب و سه نامزد دیگر انتخابات تبریک گفته و از خداوند متعال تداوم توفیق خدمتگزاری برای همه ی دلسوزان نظام اسلامی را مسئلت می نمایم.
دشمن زخم خورده از حضور مردم دلاور ایران، چون روباه گریزان از بیشه شیران، در آن سوی دنیا نشسته زوزه کنان مرثیه سرایی می کند، مستکبرین جهانخوار و صهیونیستهای منفور سعی دارند زخم ناشی از وحدت و همدلی ملّت مجاهد ایران را با اهانت به هوشیاری مردم و تشکیک در صحّت انتخابات التیام بخشند، مع الاسف بعض آقایان غافل از مکر و کید استکبار، ناخواسته با آن دشمن پلید هم نوا شده اند، با توجّه به حساسیّت ایّام موارد زیر را متذّکر می گردم:
1 – توجّه تام و کامل مردم شریف و آقایان کاندیداها و گروه های سیاسی به فرمان همیشگی حضرت امام قدّس سره الشّریف و نیز مقام معظم رهبری دام عزّه در خصوص حفظ وحدت کلمه، در این برهه از زمان الزامی است و کوچکترین غفلت از این امر مطاع موجب خسران دنیا و آخرت خواهد بود.
2 – قطع رابطه ی کامل کاندیداهای غیر منتخب و منسوبانشان با عوامل تبلیغاتی وابسته به صهیونیستهای بدنام ضروری است. تمسک به داوری و تأیید اجانب خود موجب ردّ صلاحیت است و این حکم خداوند سبحان است. ألم تر الی الّذین یزعمون أنّهم آمنوا بما انزل الیک و ما انزل من قبلک یریدون أن یتحاکموا إلی الطّاغوت و قد امروا أن یکفروا به و یرید الشّیطان أن یضلّهم ضلالاً بعیداً.
3 - از شورای محترم نگهبان که بنا به اختیارات قانونی در این خصوص مرجع صالح و رافع شبهات است انتظار می رود با نهایت دقت و سرعت به شکایات واصله از سوی سایر نامزد ها رسیدگی نماید، بدیهی است نظر مستدل و نهایی شورا برای اشخاص مرتبط با موضوع لازم الاتباع خواهد بود.
4 - آقایان نامزد های غیر منتخب خود دارای سوابق طولانی اجرایی و تقنینی در کشور هستند و به خوبی واقفند امکان تخلّف در این سطح که مورد ادّعای اجانب است، بنا به شرایط خاص انتخابات در کشور ما وجود ندارد. بهتر است آقایان توجّه داشته باشند بیگانگانی که چنین شبهاتی را با این حجم مطرح می کنند ارزشی برای نظارت و انتخاب مردم شریف قائل نیستند و این عداوتشان از آغاز نهضت تا کنون وجود داشته، اتهام امروز آنان تفاوتی ندارد با اتهامشان در انتخابات دوران قبل که آقایان خود منتخب بودند.
پس به هوش باشند و بدانند که روا نیست با تأیید سخنان سخیف دشمن زخم خورده، کام شیرین از شهد ظفر و حضور دلیرانه ی مردم مظلوم و نجیب ایران را تلخ نمایند. بی شک و شبهه یقین داشته باشید استعمارگران نه دلسوز شما هستند و نه شیفته مصلحت مردم ایران، بنا بر این لازم است با وحدت کلمه و گفتگوی دوستانه درون خانه ای و همچنین اعلام همدلی با یکدیگر، نمک یأس را مرهم زخم دشمن حسود کنید که جز این زیبنده ی شما نیست. آقایان محترم باید بدانند آیه مبارکه محمّدٌ رسول الله والّذین معه أشدّاء علی الکفّار رحماء بینهم چراغ راه ماست.
در خاتمه لازم می دانم آقایان را توجّه دهم به این معنی که چنانچه پیگیری حقوق فرضی و یا عینی از غیر مبادی قانونی رایج شود، تنها دشمن مکّار که مترصد بی نظمی کشور است و سوداگران بازار آشفته سود می برند و خسران متوجّه مردم ایران و دلسوزان انقلاب اسلامی خواهد شد، شایسته نیست دوستان انقلاب اسلامی بر سر شاخه بن بریده و خدمات ارزشمند و سوابق درخشانشان در تاریخ نهضت را مخدوش نمایند.
والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته عبدالله مسلم ملکوتی 22 جمادالثانی
1430

برگرفته از سایت www.zohoor.ir

پاسخ رهبر فقید انقلاب؛ به نامه مورخه 20/3/1388 آقای هاشمی رفسنج

جمعه 88/3/29 10:44 عصر| | نظر

پاسخ رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، سالها قبل؛ به نامه مورخه 20/3/1388  آقای هاشمی رفسنجانی

  

نفس اماره و حیله های شیطانی صحیفه نور جلد سیزدهم - صفحه 198

شما امروز باید فکر این را بکنید که از یک چاه عمیقی این مردم شما را نجات دادند.شما حبسها را دیدید و زجرها را چشیدید و الان هم آزادی را و شهد آزادی را داریدمی چشید. برای شکر این نعمت ، شماها خدمتگزار باشید. برای شکر این نعمت ، همه باهم در یک راه باشید. این را من کرارا گفته ام : اگر همه انبیا جمع بشوند در تهران وبخواهند کار بکنند، بخواهند دخالت در امور بکنند، هیچ با هم اختلاف پیدا نمی کنند؛امکان ندارد. برای چه ؟ برای اینکه آنها نفس خودشان را کشته بودند و مبداء خلاف ،نفس انسان است ؛ مبداء همه خلافهایی که پیدا می شود. انسان خیال می کند که نه ، من برای مصلحت این کار را می کنم . عمر خودش را انسان نمی فهمد، وضع خودش را انسان نمی فهمد. شما اگر بخواهید مقایسه کنید - شمایی که می گویید که من برای مصلحت مسلمین فلان کار را می کنم - شما فکر این را در خلوت بکنید که اگر یک کسی دیگر به جای شما بود و بهتر هم مصالح مسلمین را انجام می داد، شما باز همان طور بودید؟می خواستید خودتان نباشید و او باشد؟ یا نه ، می خواهید که این مصلحت مسلمین - به اصطلاحتان - به دست شما انجام بگیرد؟ "منم که این مصلحت را دارم ایجاد می کنم "،این همان شیطان است ؛ همان شیطانی که اغوا می کند آدم را. اکثر اغوائاتش این است که انسان را بازی می دهد، وسوسه می کند در انسان ؛ وسوسه های دامنه دار از همه طرف .وسوسه می کند که تو حالا صاحب قدرت هستی ، تو حالا صاحب کذا هستی ، دیگران چکاره اند؟ شما حالا وزیر هستید، دیگران باید اطاعت بکنند، چشم بسته باید اطاعت بکنند! شما وکیل هستید، دیگران باید از شما اطاعت بکنند و چشم بسته هم باشند! این همه برای این است که انسان خودش را نساخته . اگر انسان خودش را ساخته بود، هیچ بدش نمی آمد که یک رعیتی هم به او انتقاد کند؛ اصلا بدش نمی آمد، از انتقاد بدش نمی امد.

برگرفته از سایت www.zohoor.ir


ظهور نزدیک است

چهارشنبه 88/3/27 8:36 عصر| | نظر

گزیده ای از پیشگویی های قرآنی در سایت

www.zohoor.ir

 

اکنون جهان در دهه ظهور صغری و در آستانه ظهور امام عصر عج ا... تعالی فرجه الشریف قرار دارد بزودی این انقلاب و رهبر فرزانه آن به ظهور منجی عالم امام عصر عج ا... تعالی فرجه الشریف متصل خواهد شد...

روزبروز بر عزت و اقتدار و محبوبیت این انقلاب مقدس و رهبری آن در بین ملتهای حق طلب افزوده می شود ...

و قدرتهای استکباری خصوصا آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در نزد جهانیان منفورتر میشوند و رکود اقتصادی آنان تا سال ظهور ادامه دارد ...

ولایت پذیری از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سایر نقاط عالم گسترش یافته و همه جهانیان نیاز به منجی را تا ظهور از این طریق احساس خواهند نمود ......

نتیجه پیروی کامل از امام راحل و بکار بستن دقیق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حمایت قاطع از دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پرتلاش و دست پاک و شجاع و پیرو ولایت و خار چشم دشمنان اسلام میباشد.


باز خوانی فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)

چهارشنبه 88/3/27 8:31 عصر| | نظر

غلط می کنی قانون را قبول نداری !

قانون تورا قبول ندارد!


 

گزیده ای از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درباره تمکین مسئولان، احزاب و گروه ها به قانون و فصل الخطاب بودن اساسی و شورای نگهبان به شرح ذیل است:

من باز به همه این آقایانی که می خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمی دانم نامه سر گشاده بفرستند و از این مزخرفات، به همه اینها اعلام می کنم که برگردید به اسلام، برگردید به قانون، برگردید به قرآن کریم، بهانه درست نکنید که اسباب این بشود که شما همه به انزوا کشیده بشوید. من به بسیاری از شما علاقه دارم و میل دارم که همه به قانون عمل کنند و همه در جای خود باشند و چنانچه این طور نباشد، مسئله طور دیگر خواهد شد. (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)

نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می کنی قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد نباید لز مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها، مردم 16 میلیون تقریبا یا یک قدری بیشتر رای دادن به قانون اساسی. مردم که به قانون رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛ هرکس از هرجا صبح بلند میشود بگوید من شورای نگهبان را قبول ندارم، من مجلس را قبول ندارم، من رئیس جمهور را قبول ندارم، من دولت را قبول ندارم. نه ! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید، ولو برخلاف رای شما باشد. باید بپذیرید، برای این که میزان اکثریت است؛ و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست، میزان است که همه باید بپذیریم. (صحیفه امام جلد 14 صفحه 378)

اگر یک جایی عمل به قانون شد و یک گروهی در خیابان ها برضد این عمل بخواهند عرض اندام کنند، این همان معنای دیکتاتوری است که مکرر گفته ام قدم به قدم پیش می رود، این همان دیکتاتوری است که به هیتلر مبدل می شود انسان، این همان دیکتاتوری است که به استالین انسان را مبدل می کند. اگر قانون در یک کشوری عمل نشود، کسانی که می خواهند قانون را بشکنند اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمده اند یا به صورت آزادی و امثال این حرفها. اگر همه این آقایان که ادعای این را می کنند که ما طرفدار قوانین هستیم، اینها باهم بنشینند و قانون را باز کنند و تکلیف را از روی قانون همه شام معین کنند و بعد هم ملتزم باشند که اگر قانون برخلاف رای من هم بود من خاضع ام، اگر بر وفاق هم بود من خاضع ام، دیگر دعوایی پیش نمی آید؛ هیاهو پیش نمی آید. (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)

قانون معنایش این است که {همه} چیزها {را} به حسب قانون اسلامی، به حسب قانون کشوری که منطبق با قوانین اسلام است، همه را، وظیفه شان را قانون معین کرده. بعد از این که قانون وظیفه را معین کرد، هر کس بخواهد بر خلاف قوانین عمل کند این یک دیکتاتوری است که حالا به صورت مظلومانه پیش آمده است وبعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد وبعد کشور را به تباهی خواهد کشید و این کشور وقتی به تباهی کشیده شد واین مردم متفرق و مختلف با هم شدند، این همان وظیفه ای است که برای ابر قدرت ها باید انجام بدهد این آدم انجام داده ولو خودش نمی فهمد اگر بفهمد که دیگر مصیبت بالاتر است لکن خودشان ملتفت نیستند. (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)


نامه امام خطاب به آقای موسوی

چهارشنبه 88/3/27 8:17 عصر| | نظر

به نام خدا

هموطن گرامی به نظر شما شخصی که در زمان جنگ و آن برهه از زمان مورد گلایه و اعتراض حضرت امام خمینی(ره) و به نوعی عملی خیانت گونه، هر چند از روی نادانی انجام میدهد، می تواند امروز که مملکت ما نیاز به رئیس جمهور شجاع و کارآمد دارد، از پس این کار برآید. اگر با تسامح کارها پیش می رفت که مملکت ما در زمان ریاست جمهوری جناب خاتمی باید مدینه فاظله می شد. آری آن روزها که دم از گفتگوی تمدنها می زدیم باید می دانستیم که مانند دیگر کشورهای تحت استعمار آمریکا باید نوکر باشیم و در همان زمان بود که البرادعی گفت ایران تنها سی و یک سانتریفیوژ دارد و با ما چانه می زدند که آن را هم باید از بین ببریم. امروز به برکت رئیس جمهوری شجاع مملکت ما دارای هفت هزار سانتریفیوژ است و ابرقدرتها می دانند که نمی توانند با زبان ارعاب با ما صحبت کنند.

 

امام خمینی خطاب به میرحسین موسوی در صحیفه نور پس از استعفاء در تاریخ 17/6/1367 چنین فرمودند:

من یک گله دارم و یک اعتراض، گله دارم از اینکه شما اگر مشکلی داشتید مثل گذشته مراجعه می کردید و حل می کردیم، اگر می خواستید بروید، بی سروصدا می رفتید، چرا سروصدا کردید؟

اعتراض دارم به اینکه این مطالب را چرا بپای دولت نوشتید و نسبت به دولت دادید؟

و اگر نبود کار این چند سال شما به ملت اعلام می کردم که شما در مقابل انقلاب و نظام ایستاده اید. و بعد از این چه توقعی است که از مجلس دارید این حق مجلس است که به هر وزیری که می خواهد رای بدهد یا ندهد شما می بایست از نظر مجلس تبعیت کنید دیگران هم قبل از شما این حرف ها را می زدند که مجلس باید هماهنگ با ما باشد، شما مجلس هرچه گفت به مجلس احترام بگذارید اگر مسئله ای بود شورای مصلحت حل خواهد کرد.

 

نامه رئیس جمهوری وقت حضرت آیت اله خامنه ای به میر حسین موسوی در تاریخ 15/6/1367:

 

بسمه تعالی

برادر گرامی آقای میر حسین موسوی

نخست وزیر محترم

با سلام، نامه استعفای شما را دریافت کردم و لازم می دانم چند موضوع را به جنابعالی گوشزد کنم:

1-     در شرایط حساس کنونی و در حالی که مذاکرات ژنو در جریان است و لازم است همه در برابر ترفندهای دشمنان آماده و از مسائل داخلی فارغ البال باشیم، استعفای دولت برخلاف مصلحت کشور و انقلاب است و ضربه ای بر مصالح نظام جمهوری اسلامی است.

2-     مشکل تعیین چند وزیر مشکل جدیدی نیست در سه سال گذشته (دوره دوم ریاست جمهوری اینجانب) همواره این مشکل با حکمیت هیات سه نفره منصوب حضرت امام حل شده و جناب عالی همواره از آن استقبال کرده اید هم اکنون نزدیک به نیمی از وزرای دولت که مورد قبول اینجانب نبوده اند با حکم آن هیات بر سرکارند امروز هم همان هیات که به تصریح حضرت امام هنوز به قوت خود باقی است مرجع حل مشکل خواهد بود.

3-     شما اگر نظر مجلس را مرجع واقعی می دانید نباید از عرضه ی دولت به مجلس و خواست رای اعتماد، استنکاف کنید. اگر مجلس به دولت رای ندهد راههای قانونی برای تشکیل دولت جدید وجود دارد و این بهتر از آن است که شما درست شب قبل از روزی که دولت قرار است به مجلس عرضه شود استعفا بدهید و آن را در رسانه ها منتشر کنید.

4-     جنابعالی از اختیارات نخست وزیر طبق اصل 132 قانون اساسی کاملا برخوردار بوده اید و حتی به برکت لطف حضرت امام و حمایتی که همواره از دولت کرده اند تا بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد، اختیاراتی بیش از مقرر در قانون نیز کسب کرده و آن را اعمال نیز کرده اید توضیح این مطلب را در نامه پیوست به شخص شما ارائه خواهم کرد.

5-     اینجانب با وجود اختلاف نظرهای چندی با شما در نحوه ی اداره کشور و اعتراض به روش های شما بویژه در مسائل اقتصادی همان طور که می دانید همواره در همه مراحل به شما کمک کرده ام و اکنون هم استفای شما را به مصلحت ندانسته و اصرار بر آن را ضربه به نظام و حتی با کمال معذرت خیانت – البته خیانتی غیر عمدی – می دانم و معتقدم خوب است جناب عالی امروز نظرات حضرت امام در امور اقتصادی را به طور دربست بپذیرید. استعفا را نمی پذیرم و خواهش می کنم اصرار نکنید.

سید علی خامنه ایرئیس جمهور


   1   2   3      >