سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متن حکم تنفیذ ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد

سه شنبه 88/5/13 12:23 صبح| رهبر، حکم تنفیذ، رئیس جمهور | نظر

 

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند را سپاس که بار دیگر ایران را سرافراز و مردم هوشمند ما را به آفرینش حماسه‌ی ماندگار دیگری موفق ساخت. بیست‌ و دوم خرداد یکهزارو سیصدو هشتادو هشت، برگ زرّینی شد از کتاب سرنوشت ایران که مردم ما سطر سطر آن را با همّت والا و عزم استوار خود نگاشته و هُشیاری و پایداری خود را به حراست از آن گماشته‌اند. حضور هشتادوپنج درصدی در پای صندوقهای رأی در انتخابات اخیر، نشانه‌ئی آشکار است از احساس دلبستگی و غیرت و اهتمامی که این ملّت کُهن و پُرافتخار، به دسترنج سی‌ساله‌ی خود می ورزد و امیّد و آرزوئی که به کمال و اعتلای آن و زدودن کاستی‌ها و کجی‌ها از آن در دل میپروراند.
این همه از رحمت و فضل خداوند حکیم و قدیر است که این بنده‌ی بیقدر و ناتوان و همه‌ی دلهای متذکر و خاشع، باید آن را قدر بشناسیم و جبهه‌ی شکر بر آستان مُنعم محبوب بسائیم.
رأی قاطع و بی‌سابقه‌ی مردم به رئیس جمهور منتخب و محترم، رأی به ویژگیهائی است که کارنامه‌ی چهارساله‌ی دولت نهم بدانها زینت یافته است و سَمت و سوی گرایش‌های اکثریتِ بی‌چون و چرای ملّت را آشکار میسازد. این، رأی به گفتمان پُربرکت و عزّتمدار انقلاب اسلامی است؛ رأی به استکبارستیزی و ایستادگی شجاعانه در برابر سلطه‌طلبان بین‌المللی است؛ رأی به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و مبارزه با اشرافیگری است؛ رأی به ساده‌زیستی و نزدیکی با مردم و غمگساری از ضعیفان و مستضعفان است؛‌ رأی به کار و تلاشِ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر است.
اینها بخش‌های مهمّی است از آنچه ملّت ایران از منتخبان خود مطالبه می‌کند و هرگاه کسی را با این سَمت‌وسو بشناسد، به او دل میبندد و با بهره‌گیری از موهبت آزادی که هدیه‌ی انقلاب اسلامی به این ملّت است او را بر کرسی مسئولیت و مدیریت می‌نشاند.
اینجانب در آستانه‌ی زاد روز فرخنده‌ی نجات‌بخش بشریت، ولیّ اعظم خدا و امام صالحان حضرت حجة‌بن‌الحسن روحی‌فداه و عجّل‌الله فرجه، این عید بزرگ را گرامی داشته و انتخاب جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد را در دهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک میگویم و به پیروی از ملت بزرگوار ایران، رأی آنان را تنفیذ و این مرد شجاع و سخت‌کوش و هوشمند را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب میکنم. و برای ایشان و همکارانشان توفیق خدمتگزاری به مردم؛ و تلاش در راه اِعلاء کلمه‌ی اسلام؛ و اقدامات بزرگ و ماندگار و شایسته‌ی ملّت و کشور عزیز؛ و حرکت کوشنده به سوی پیشرفت و عدالت؛ از خداوند متعال مسألت میکنم. و بدیهی است که رأی مردم و تنفیذ این‌جانب تا هنگامی است که ایشان بر این صراط قویم پایدار باشند.
در پایان با تجلیل و تکریمِ نام و یاد امام بزرگوار و شهیدان عالی‌مقام که ملّت ما موفّقیّتهای بزرگ خود را به آنان مدیون است، علوّ درجات و شمول رحمت الهی بر ارواح طیبه‌ی آنان را از خداوند متعال مسألت میکنم.
والسلام علی عباد الله الصالحین
سیّدعلی خامنه‌ای
12/مرداد/1388

 خدایا تا ظهور دولت یار     گل پیغمبر ما را نگهدار